Honda 520FA6R T3b mönkijä, sis VINSSI







- Tuotekoodi: REDM520FA6R
- Heti verkosta ja ainakin yhdestä myymälästä 1 kpl (Woodsman)Tuotteet kerätään ja lähetetään arviolta 1-3 arkipäivässä
- Nouto myymälästä0,00 €
HONDA TRX520FA6 T3b Mönkijä, sis. vinssi
Honda TRX520 on suunniteltu erityisesti kovaan käyttöön – olipa kyse raskaasta työstä tai vaativasta maastosta. Mönkijässä on erillisjousitettu takajousitus, elektroninen polttoaineen ruiskutus ja kaksoiskytkimellä varustettu DCT-vaihteisto, jossa seuraava vaihde on aina valmiiksi esivalittuna. Vaihteenvaihto tapahtuu salamannopeasti juuri oikealla hetkellä. Kuljettaja voi valita, vaihtaako ajoneuvo vaihteet automaattisesti vai käsin kahvojen painikkeilla.
DCT-vaihteisto – käytännössä automatisoitu manuaalivaihteisto – on omimmillaan raskaassa vedossa ja hankalissa olosuhteissa, mutta se tarjoaa myös vaivatonta ja mukavaa ajettavuutta kevyemmässä käytössä. Vaihteistossa on lisäksi alennusvaihde, joka helpottaa etenemistä vaikeakulkuisessa maastossa. Peruutusvaihteen sähköinen valitsin parantaa käyttömukavuutta esimerkiksi lumitöissä.
Mönkijän metalliset tavaratelineet kestävät suuretkin kuormat, ja säilytyslokerot suojaavat pienempiä tavaroita lialta ja kosteudelta. Moottori on aiempaa suurempi ja tarjoaa huomattavasti enemmän vääntöä. Yhdessä uusien DCT-säätöjen kanssa tämä tekee ajamisesta entistä helpompaa ja tehokkaampaa. TRX520FA6 pohjautuu aiempaan TRX500FA6-malliin, joka on tunnettu kyvystään suoriutua äärimmäisissäkin olosuhteissa – nyt vielä paremmalla ajettavuudella ja käyttömukavuudella. Tämä on Honda-mönkijöiden paras malli koskaan!
Hintaan lisätään toimitusmaksu, sisältäen luovutushuollon, rengaskierrätysmaksun ja rekisteröinnin.
Ominaisuudet:
- T3b luokan traktorimönkijä, huippunopeus 60 km/h
- Rekisteröity kahdelle
- Ajonopeuden ja vääntömomentin mukaan säätyvä Honda EPS –ohjaustehostin
- Kaksoiskytkimellä varustettu automatisoitu DCT-vaihteisto, jossa hidas ja nopea alue
- IRS-erillisjousitus taka-akselilla
- Metallisten etu- ja takatelineiden kuormankantavuus on huippuluokkaa
- Etu- ja takajousituksessa jousen esijännityksen säätö
- Honda Suretrack etu-tasauspyörästö
- Sähköinen etuperän lukko
- 2/4–veto kytkin
- Kaksi levyjarrua edessä
- Uudelleen muotoillut muoviosat suojaavat kuljettajaa entistä tehokkaammin.
- Poikkeuksellisen pieni kääntösäde
- Suuri maavara
- Tehokkaat LED ajovalot edessä ja takana
- 3 kpl työvaloja edessä (ajovalojen lisäksi)
- Iso akku (16 Ah)
- Monipuolinen mittaristo
- Optimate akkulaturin pistoke vakiona
- Kaukokäyttöinen vinssi vakiona
- Lumilevyn asennus-sarja vakiona
-
Moottori: 1-sylinterinen, nestejäähdytteinen, 4-tahtinen
-
Jäähdytysjärjestelmä: Neste
-
Polttoainejärjestelmä: PGM-FI
-
Sylinterimitat: 94 x 71,5 mm
-
Voimansiirto: Kardaani
-
Sytytysjärjestelmä: CDI
-
Käynnistys: Sähkö
-
Mittaristo: Digitaalinen
-
Vaihteisto: 2-alueinen DCT-vaihteisto
-
Pituus: 2146 mm
-
Leveys: 1204 mm
-
Korkeus: 1234 mm
-
Akseliväli: 1293 mm
-
Istuinkorkeus: 909 mm
-
Polttoainesäiliö: 18,6 litraa
-
Renkaat, edessä: 25 x 8-12
-
Renkaat, takana: 25 x 10-12
-
Jarrut, edessä: 2 x 190 mm levyjarru
-
Jarrut, takana: 170 mm levyjarru
-
Vetokyky koukulla: 288 kg / 450 kg
-
Paino ajokunnossa: 359 kg
-
Valot: Ajovalot + lisävalot
-
Ohjaus: Nopeuden mukaan säätyvä sähköinen ohjaustehostin
-
Virranulosotto: 12 V
-
Vuosimalli alkaen: 2024
-
Saatavana myös maastomallina: Kyllä
-
Väri: Extreme Red
-
Värikoodi: R232
-