Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Palautuksista on sovittava aina asiakaspalvelumme kanssa. Tilauksen alkuperäiset toimituskulut sekä itse palautuksesta aiheutuvat kulut maksaa tilaaja itse, myös silloin kun paketti jätetään noutamatta matkahuollosta tai postista. Todelliset rahtikulut vähennetään palautettavasta summasta. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja pakkauksen myyntikuntoinen.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika muutaman arkipäivän. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, eikä sitä seitsemän vuorokauden kuluessa toimittajalta saada, ilmoitetaan tilanteesta asiakkaalle.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse asiakaspalvelu@woodsman.fi.

4. Woodsman Oy ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Woodsman Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Woodsman Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

5. Verkkokauppamme varasto on sama kuin myymälämme varasto. Mikäli tilaamasi tuote on myyty ristiin myymälästä ilmoitamme siitä viipymättä tarjotaksemme korvaavaa tuotetta tai palauttaaksemme suorituksen.

6. Jokainen verkkokaupasta ostettu tuote tarkastetaan, säädetään ja rekisteröidään ostajan antamien tietojen mukaan. Mikäli tuote sovitusti palautetaan, pidätämme tuotekohtaisen käsittelykustannuksen.

7. Takuut ja tuotetiedot: Kaikille tuotteillamme on valmistajan myöntämä, tuotekohtainen takuu. Tuotetiedot perustuvat valmistajan ilmoittamiin tietoihin, verkkokaupassa tuotekortin oikeassa palkissa ilmoitettu paino on suuntaa-antava. Oikea paino lukee tuotekuvauksessa, jos tieto on saatavilla.

8. Etukupongin ehdot määräytyvät etukupongissa annettujen tietojen mukaan, kuten vähimmäistilausmäärä tai käytettävissä olevat toimitusvaihtoehdot. Etukoodin yhteydessä annetut edut pätevät sellaisenaan.

 

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Varastossa olevien tuotteidemme lähetysaika on 1 - 4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin  pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän enemmän kuin seitsemän arkipäivää.

Toistaiseksi verkkokaupassa lukee kaikkien tilattavien tuotteiden kohdalla tilaustuote vaikka sitä olisikin varastossa, tällöin toimitusaika on 1-4 arkipäivää.


2. Toimitustavat verkkokaupan tuotteille

Woodsman Oy pidättää oikeuden toimittaa tilaus myös kirjeenä, mikäli tuotteen fyysiset mitat sen sallivat.

- Nouto valitsemastasi Postista, hinta 9,90 €
Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta.

- Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 5,90 €
Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. Huom! Paketin koko rajoitettu.

- Postin kotiinkuljetus, hinta 19,90 €
Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan. Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä. Postin lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin.

- Nouto lähimmästä Matkahuollosta, hinta 6,90 €
Paketti kuljetetaan pääsääntöisesti 1 arkivuorokauden kuluessa. Kuljetusaika voi olla pidempi silloin, kun kuljetusreitti edellyttää bussinvaihtoa.

- Nouto lähimmästä lähikaupasta tai R-kioskista, hinta 6,90 €
Nouda pakettisi Matkahuoltojen lisäksi minkä tahansa Tradekan Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket-myymälästä tai R-kioskista. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saatte ilmoituksen tekstiviestinä.

- Toimitus suoraan kotiovellesi, hinta 18,90 €
Matkahuolto tuo paketin asiakkaan kotiovelle. Jakelu sovitaan asiakkaan kanssa puhelimitse. Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.

Suuremmat tuotteet (sellaiset joita ei näillä toimitustavoilla voi tilata), toimitetaan omalla kuljetuskalustolla tai erikoisrahdilla. Ota yhteyttä toimituksen sopimiseksi. Ilmaiset toimitukset koskevat vain niitä tuotteita, jotka voidaan verkkokaupan toimitustavoilla toimittaa.


3. Maksutavat verkkokaupassa

Klarna Checkout: Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia!

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Klarna lasku: Saat laskun tilauksesi mukana. Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä 3,60 euroa.

Osamaksu - Klarna tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti. Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot Klarnan kotisivuilta.

Paytrail: Maksu verkkopankista tai Visa ja mastercard luottokortilta


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Palautuksesta on aina sovittava etukäteen asiakaspalvelumme kanssa. Asiakas vastaa palautuksen kustannuksista, kaikkien palautuksien kuljetusmuoto on toimitus myymäläämme; Esimerkiksi "Posti Ovelle" tai "Matkahuolto Jakopaketti". Asiakas vastaa myös tilausvaiheessa syntyneistä toimituskuluista. Samat ehdot pätevät kuljetustoimipisteestä noutamattomiin lähetyksiin.

Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton sekä pakkauksen myyntikelpoinen. Palautuksesta aiheutuvat kustannukset maksaa asiakas, ellei toisin ole sovittu.

Huom! Koneiden palautustapauksissa pidätämme konekohtaisen käsittelykulun (Jokainen verkkokaupasta tilattu kone tarkistetaan, koekäytetään ja pakataan uudelleen). Lisätiedot osoitteesta asiakaspalvelu@woodsman.fi


 

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: asiakaspalvelu@woodsman.fi

 

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa veloituksetta, mikäli pakettia ei ole vielä ehditty toimittaa kuljetettavaksi.


6. Tuotteiden takuu

Myymillämme tuotteilla on valmistajien ilmoittama tuotekohtainen takuu. Polttomoottorikäyttöisillä laitteilla on pääsääntöisesti 24kk takuu yksityiskäytössä ja 12kk takuu ammattikäytössä. Pidemmät takuut ovat kampanjakohtaisia ja valmistajan myöntämiä. Husqvarna, Klippo, Jonsered -koneilla on Suomessa laaja huoltoverkosto. Jos takuuaikana ilmenee takuunalaisia vikoja, tulee kone toimittaa lähimpään Husqvarna-huoltoon.
 

8. Yhteystiedot

Woodsman Oy
Sillankorva 15, Motorcenter Espoonlahti
02300 Espoo

puh. 09 810 088
asiakaspalvelu@woodsman.fi